zondag 22 december 2013

Fietsmaat

Onlangs kreeg ik een mail van iemand die zich voorstelde als Frank Schut en die aan mij vroeg of ik een fietsmaat zocht. Nu had ik in eerste instantie de intentie om de tocht naar de Noordkaap alleen te doen, echter na diverse mails met Frank en een telefoon gesprek met hem, heb ik het besluit genomen om te kijken of het een optie is. Ik heb Frank dan ook uitgenodigd om in het prille begin van het nieuwe jaar van zijn woonplaats Zelhem naar mij te komen fietsen om eens met elkaar kennis te maken en te kijken of onze neuzen dezelfde kant op staan, het moet natuurlijk klikken en onze ideeƫn over de tocht moeten grotendeels overeenkomen. Frank is een gepensioneerde ambulancemedewerker en inmiddels een gelouterde wereldfietser en heeft al diverse reizen op zijn naam staan, zo wil hij in November 2014 naar Australiƫ vliegen om vervolgens van Sydney naar Perth te fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten