zondag 13 april 2014

ingepakt

Afgelopen dagen bezig geweest met het inpakken van de 2 flightbags met de uitrusting. Ben vervolgens naar een land en tuinbouwwinkel geweest en heb de hele handel op de weegschaal gezet 35 kilo schoon aan de haak en dan reken ik niet eens het voedsel en de gevulde bidons, die er nog bij komen. Heb zelfs een boek thuis gelaten vanwege het gewicht.
Ook Buddy is voorzien van noppenfolie en een fietshoes ter bescherming, en nu maar hopen dat hij heel blijft.
Van een aantal familieleden en vrienden al afscheid genomen. Ik wil een ieder bedanken voor de leuke kaarten en attenties die ik heb gehad, zoals de reis boeddha die mij cadeau is gegeven en die is voorzien van 1 symbolische rijstkorrel, de gedachte is dat als je zonder voedsel komt te zitten, dan plant je de rijstkorrel in de grond en het rijstplantje zorgt dan voor eten. Het is een soort geluks- beeldje. Ik heb hem dan ook permanent in mijn stuurtas zitten.

3 opmerkingen:

  1. Beste heren,

    Ik wens jullie veel succes maar voornamelijk veel plezier tijdens jullie tocht.

    De blogs ga ik met plezier lezen.

    Groeten Paul Boumans
    www.aventureduvelo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch maar even op jullie site gekeken en nu geloof ik jullie haha.
    Heel veel succes met fietsen!

    Groetjes van Starbucks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willem,

    wat een geweldig initiatief man, petje af. Uiteraard ga ik je volgen en gezien alle voorbereiding ga je dit fiksen. Heel veel succes en geniet vooral van elke trap die je moet maken.

    Met sportieve groet,
    Kees Heemskerk

    BeantwoordenVerwijderen