woensdag 9 april 2014

Het zusje van Buddy

Afgelopen zaterdag 05 april, meegedaan met een 3 uur durende spinning marathon, georganiseerd door sportschool Jan Rongen in Horst. Ik moet zeggen dat het mij goed af ging, het was tevens voor de laatste keer spinning voor dit seizoen. Tevens ben ik voor dit seizoen gestopt, om op donderdagavond met een aantal vrienden met de wielrenfiets de weg op te gaan. Zij zijn op 03 april daar weer mee begonnen. Ik kan mij het risico van bijvoorbeeld een valpartij niet veroorloven, de reis mag niet in gevaar komen.
Gisteravond de nieuwe fiets van Ria opgehaald bij Ride Bike in Meyel. Ook zij heeft gekozen voor Rohloffnaaf en Carbon beltdrive. Zoals je ziet in Oranje zwarte kleurstelling, compleet met zwarte Ortlieb fietstassen. Als mijn reis achter de rug is,  kunnen wij samen met onze fietsen mooie reizen gaan maken. Tijdens mijn afwezigheid kan zij beginnen hem dan in te fietsen.  Broer en zus Santos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten