vrijdag 30 mei 2014

Op het Blog reageren

Hallo, even tussendoor

Er zijn veel volgers die aangeven te willen reageren op mijn berichten, maar niet weten hoe.
Wel nu:
onder elk bericht staat onderaan de link opmerkingen
1. klik die aan
2. Vul het invulveld in met wat je kwijt wil.
3. Geef reageer als aan, en de meesten doen dit onder anoniem en zetten hun naam in het invulveld, zodat ik weet wie er reageert.
4. klik publiceren aan

Op mijn bloggerdashboard lees ik ze allemaal en vervolgens publiceer ik de opmerking.
Daarna wordt de opmerking geplaatst in het Blog en het desbetreffende bericht.

Succes en tot 05 juni

Met groet

Willem




4 opmerkingen:

  1. Ha Willem, leuk feest gisteravond!! Leuk je weer eens gesproken te hebben. Wij vinden het super dat je dit realiseerd!! RESPECT. Veel succes, plezier en doorzettingsvermogen voor deel 2 van de tocht. Tot weerziens en hou je taai. Groet, Peter en Herman (Bouwbedrijf J. Hendrix en Zn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willem,

    jij verder naar het Noorden en ik zak af naar het zuiden voor een welverdiende vakantie in het Frankrijk wat jij achter je hebt gelaten. Jouw Marche-Les-Dammes verhaal staat me nog zo helder voor ogen ... of er geen 35 jaar overheen is gegaan. Afgelopen maandag nog even bij gelult met John onder het genot van wat badflappen en een prima hap. Jouw klimcapaciteiten ten tijde van de opleiding passeerde ook nog even de revue :).
    Succes met de tweede etappe die zeker zo boeiend zal worden.

    Met hartelijke groet,
    Kees Heemskerk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees,

    Ik wens je een fijne vakantie, en wij gaan elkaar zeer zeker nog zien.
    Ik heb met John de afspraak gemaakt als ik bij terug komst door Nederland fiets, wij elkaar gaan treffen.

    Groet,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen