donderdag 10 juli 2014

Thuisreis

10/07/2014

Hallo allemaal.

De thuis reis is vermoeiend maar goed verlopen.
Ben dinsdag 08/07/2014 om 05.30, met de postboot m/s Lofoten een 50 jaar oud schip van de Hutigrutte, van Honningsvag naar Tromso gevaren. Heb zo,n beetje de gehele dag mogen genieten in een stoel van het mooie Noorwegen. Kon echter aan boord, de slaap niet vatten. Om 23.45 dezelfde dag kwam ik in Tromso aan. Had om 00.30 uur een Hotelletje te pakken, kon echter weer moeilijk in slaap komen.
Ondertussen had ik geen Jetleg, maar een soort fietsleg. Woensdag 09/07/2014 heb ik op het vliegveld van Tromso mijn fiets voor de vlucht gedemonteerd en gereed gemaakt. Mijn 2 Flightbags ingepakt , en om 16.20 uur ging het vliegtuig. Om 18.15 uur was ik in Oslo voor een transfer, en mijn vlucht zou om 19.05 uur naar Amsterdam vertrekken. Ik kreeg echter een vertraging en nu ging hij pas om 20.20 uur, omdat het vliegtuig waarmee ik ging, te maken kreeg met een ernstig zieke patiënt en terug moest naar Stockholm.
Uiteindelijk was ik om 22.10 uur in Amsterdam.
Ria stond mij al op te wachten. Toen kon ik mijn fiets niet te pakken krijgen, en hij kwam pas een half uur later op de transportband.
Omdat het zo laat was, hebben Ria en ik een Hotel genomen, omdat de terugreis met de auto naar Limburg iets te veel van het goede zou zijn.
Vanmorgen kwam ik thuis. Ik ga nu proberen de komende dagen weer het oude ritme terug te krijgen hetgeen vast wel zal lukken.

Nogmaals een ieder bedankt voor de belangstelling en de leuke reacties in welke vorm dan ook.

Met groet,

Willem


1 opmerking:

  1. Hi Willem!

    We don't understand almost anything in your blog, but we know you arrived in North Cape by half of july. It took us half a month longer to reach Mageroya. Even though you followed a straighter route than us... You're damn fast, man! Best regards form Spain, and congrats for finiching your trip.

    We finally didn't reach the North Cape, as Elvira tored out his right shoulder at just 18km form the target, after a really tiring day. She's now OK and won't even need to be operated, but it was somewhat disappointing for us after almost four months of slopes, rain, mosquitos... You know, heh heh heh...

    We are already thinking about our next adventure, and we expect you're doing so. All the best in your life!

    Pepe & Elvira

    BeantwoordenVerwijderen