zondag 30 maart 2014

de puntjes op de i zetten!!

Nog iets meer dan 2 weken en dan is het zover. Na meer dan een jaar voorbereiding is de vertrekdatum 15 april in zicht. Diverse keren de uitrusting nog nagelopen en het moet nu in orde zijn. Heb nog wat extra ruimbagage bij Transavia geboekt, zodat ik de uitrusting in 2 flightbags kan verdelen, ik kwam erachter dat alle uitrusting in 1 flightbag te krap was en de flightbag ging openstaan, daarom heb ik bij de fietsvakantiewinkel nog 1 flightbag extra gekocht en voor een luttel bedrag bij Transavia bijgeboekt. Alle fietstassen zijn nu verdeeld over 2 flightbags en sluiten nu netjes. Frank is deze week van Zelhem naar Texel gefietst om daar het weekend door te brengen met een paar vrienden, hij heeft er prachtig weer bij en hij was al een lekkere Skumkop (Texels biertje) aan het nuttigen op een terrasje. Ik kon helaas niet mee, want het is natuurlijk zo dat wij een paar maanden van huis zijn en ook thuis moet er voor mijn vertrek nog het e.e.a gedaan worden. Ik besef terdege wat een fantastische vrouw Ria is, die mij stimuleert om deze uitdaging aan te gaan, nooit een onvertogen woord, en alleen maar interesse in wat ik doe, ik mag mij gelukkig prijzen.
Vrijdag 04 april komt er een verslaggever van een krant die geïnteresseerd is in onze onderneming, Frank komt dan even langs en na afloop van het interview,  gaan wij onze tenten nog een keer opzetten en nalopen.

1 opmerking:

  1. Willem,

    het komt nu inderdaad dichtbij. Ik kan alleen maar zeggen, respect voor het besluit dat je hebt genomen. Vooral genieten van jullie trip en de verworven vrijheid.
    Have fun en ik zal je volgen.

    groeten,

    Fred Siersema

    BeantwoordenVerwijderen